Velkommen til “Seatroutfisher” en blog for entuiastiske kystfluefiskere

Velkommen til min nye blog – her vil jeg dele mine oplevelser og overvejelser omkring fluefiskeri efter havørreder på de danske kyster og i de danske fjorde.
Da jeg til daglig bor i Frederiksværk, vil der primært være fokus på Sjællands nordkyst, Roskilde fjord og så selvfølgelig Møn, som jeg har tabt mit “fiskehjerte” til!en forårsdag på møn

Da jeg også binder mine egne fluer, vil der også være en gennemgang af hvilke fluer jeg bruger hvor og hvornår!

god læselyst
Rune
Top Fishing Websites at TopFishingSites.Com

One thought on “Velkommen til “Seatroutfisher” en blog for entuiastiske kystfluefiskere

Skriv et svar

